MasterKer M50

کراتین میوه ای – حجم دهنده

ماسک حجم دهنده مو حاوی کراتین و اسیدهای میوه ای. با قابلیت درمانی طولانی مدت، حجیم و ضخیم سازی مو. مناسب برای موهای نازک.

اخطار:
M50.2 حاوی هیدروژن پرواکسید است لذا از دستکش پوشیده استفاده شود، از تماس آن با چشم جلوگیری شود(چنانچه ماده با چشم تماس پیدا کرد، سریعا آبکشی شود).
از این محصول برای موهایی که دکلره، حنا و یا رنگ های متالیکی دارند استفاده نشود.

طرز استفاده:
۱٫مرحله آماده سازی:
موهای خود را بسته به مقاومتشان دو یا سه بار با شامپوی M12 شستشو دهید. کف سر ماساژ داده نشود.سپس بعد از ۲ یا ۳ دقیقه آبکشی شده و با حوله خشک شوند.
۲٫حجم دهی به مو با لوسیونM50.1 :
موها را بدون اینکه بکشید دوربیگودی با سایز های بزرگ بپیچید.لوسیون M50.1را خوب تکان داده و روی موهای پیچیده شده اسپری کنید سپس با استفاده از کلاه یا نوار پلاستیکی سر را خوب بپوشانید وبه مدت ۲۰ دقیقه برای موهای حساس و ۴۰ دقیقه برای موهای مقاوم ،زیر دستگاه خشک کنید.سپس موها را با آب گرم و فشار کم شستشو داده و آرام بدون وارد کردن کششی به مو ،خشک کنید.
۳٫خنثی سازی نهایی:
بطری M50.2 را خوب تکان داده و روی موهای پیچیده شده اسپری کنید.به مدت۱۰ دقیقه رها کرده و صبر کنید.سپس بیگودی ها را از موها جدا کنید.کراتین میوه M50.2 باقیمانده را روی موها اسپری کنید و به آرامی ماساژ دهید. سپس به مدت ده دقیقه رها کنید. و بعد موها را با آب گرم و فشار کم شستشو داده و با دقت خشک کنید.
۴٫حجم دهی نهایی:
ماسک کراتین حجم دهنده M10 را روی موها اسپری کنید.
پیشنهاد: برای حالت نهایی میتوانید از M10 و M22 استفاده کنید.

تذکر مهم:
موها را تا ۷۲ ساعت بعد از انجام عملیات، شستشو ندهید.
تا یک هفته بعد از حالت دهی و انجام عملیات، موها رنگ یا دکلره نشوند.

سایز محصول:

› ۲ x 150ml e 5.1 fl oz

 ترکیبی از میوه های مختلف             عطر ضد حساسیت             بدون نمک، پارابن، سولفات و فاقد واکنش تیوناسیون