شامپو کالر کرشامپو کالر کر Color Care

شامپو محافظ رنگ مو، وگان و مملو از عناصر طبیعی می باشد.

این شامپو مخصوص موهای رنگ شده می باشد.

به دلیل داشتن پ.هاچ بالا کوتیکول مو را ثابت نگه داشته و به ماندگاری بیشتر رنگ مو کمک می کند.

نگهداری و ماندگاری بیشتر کیفیت رنگ مو

دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، جوانسازی، آبرسانی، درخشان و نرم کننده مو می باشد.

وگان (گیاهی و عاری از هرگونه فرآورده های حیوانی) و ۸۶% تشکیل شده از مواد طبیعی

بدون هیچ گونه تست حیوانی

حجم محصول : ۲۵۰ میلی لیتر و ۱۰۰۰ میلی لیتر

عناصر طبیعی تشکیل دهنده این شامپو شامل پروتئین گندم، ذرت و سویا، گل بامیه و عصاره دانه گل آفتابگردان می باشد. فاقد سولفات، نمک، پارابن، روغن معدنی و سیلکون می باشد. دارای رایحه ی مشک سفید، رزبری و ترنج می باشد.

روش استفاده: بر روی موهای خیس به مدت ۱ الی ۲ دقیقه ماساژ بدهید و سپس آبکشی کنید.

توضیحات بیشتر:

 پروتئین هیدرولیز شده گندم: پروتئین هیدرولیزشده گندم محصولی مایع با رنگ کهربایی که از گندم گرفته می‌شود. این پروتئین به علت وزن مولکولی کم، می‌تواند به لایه‌های کوتیکول آسیب‌دیده نفوذ کرده و موهای شما را از درون تقویت کند. موهای نازک، متخلخل، آسیب‌دیده و موهای کسانی که از مواد شیمیایی استفاده کرده‌اند، بیشترین بهره را از پروتئین هیدرولیزشده گندم می‌گیرند. پروتئین هیدرولیزشده گندم باعث کاهش تخلخل مو و تقویت آن از درون می‌شود و موهای شما را سالم‌تر و براق‌تر می‌کند. این پروتئین توانایی دریافت و حفظ رطوبت موهای شما را افزایش می‌دهد. این امر به کاهش شکستگی، از بین بردن وزشدگی و ژولیدگی موهای‌تان کمک می‌کند و باعث می‌شود موهای شما پرتر به نظر برسد.

ذرت: ذرت برای مو، مانند یک نوشابه انرژی زا عمل می‌کند. پروتئین موجود در آن تامین مخازن مواد معدنی و مغذی مورد نیاز مو می‌شود. پروتئین نقش بسیار اساسی در شادابی، طراوت، استحکام و حالت پذیری مو دارد. توجه کرده اید بعضی از افراد زمانی که دست لای موهای خود فرو می‌برند ریزش غیرمعمول موهای خود را مشاهده می‌کنند؟ بخش عمده ای از دلیل این اتفاق، کمبود پروتئین در مو برای حفظ استحکام است.

پروتئین سویا: دانه سویا حاوی اسیدهای چرب امگا۳ می باشد. این اسیدها به مبارزه با ریزش مو، خشک و شکننده شدن آن کمک می کند. دانه سویا موها را سالم و براق نگه می دارد.

گل بامیه: عصاره و روغن گل بامیه یکی از سالم ترین روغن ها برای مو است که باعث تیرگی مو و تقویت ریشه آن می شود.

عصاره دانه گل آفتابگردان: به خشکی موهای شما کمک می کند. این دانه ها حاوی ویتامین ای، اسید اولئیک، اسید لینولئیک و سسامول می باشد. ویتامین ای  آنتی اکسیدان می باشد. اسید اولئیک شکستگی مو را متوقف می کند، همچنین خاصیت ضد التهابی دارد که می تواند به آرام شدن شوره سر و تسکین خارش پوست سر کمک کند.