بوتاکس مو چیست؟

بوتاکس و ژل برای پوست می‌تواند تاثیر بسیار خوبی داشته باشد اما جالب است بدانید که بوتاکس را می‌توان برای مو نیز مورد استفاده قرار داد. یک درمان جدید و نوآورانه در بازار ارائه شده است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این درمان بوتاکس مو نام دارد و می‌تواند آسیب‌های وارده به قشر مو و کوتیکول مو را ترمیم کند، در حالی که موجب صاف شدن، مرطوب شدن و سالم شدن مو نیز می‌گردد. بوتاکس مو یک درمان جدید است که می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند و به شما برای بازیابی موهای سالم کمک کند. این محصول به این دلیل به این نام شناخته می‌شود که مانند بوتاکس چروک‌ها را صاف می‌کند. دانشمندان ادعا می‌کنند که فرمولی ابداع کرده‌اند که ظاهراً منافذ را پر کرده و پارگی‌ها و آسیب‌های موجود در بافت خشک مو را ترمیم می‌کند. این درمان جهت ترمیم موهای آسیب‌دیده صد درصد ارگانیک می‌باشد.بوتاکس مو درمانی است که به از بین رفتن وز شدگی مو کمک کرده و موجب صاف و شاداب شدن موها می‌گردد. این درمان ضد پیری مو یک درمان شیمیایی نیست بلکه یک روش نگهداری مو بوده که به ترمیم و بازسازی موی شما کمک می‌کند و در آن از اجزای تشکیل دهنده‌ی کلیدی مانند پروتئین، آمینواسیدها، ویتامین‌ها و لیپیدها استفاده شده است. بوتاکس مو اساساً موجب بازسازی و پر شدن هرگونه شکاف در فیبرهای مو می‌گردد و ظاهر مو را نرم، درخشنده و جوان‌تر می‌کنند. این درمان فیبرهای آسیب‌دیده‌ی مو را با کنسانتره‌ی بالای اجزای فعالی مانند ویتامین‌های ب ۵ و ای و مخلوط کلاژن ترمیم کرده، موجب مرطوب شدن و تغذیه موها شده و از همان استفاده‌ی اول موها را احیاء می‌کند و علاوه بر از بین بردن وز موها درخشندگی و نرمی باورنکردنی به آنها می‌دهد. مزیت اصلی این درمان قابلیت برطرف کردن موخوره می‌باشد.

 

 

مزایای بوتاکس مو

 مزایای سلامتی

این درمان موجب بازیابی سلامت کلی موهای شما می‌شود و نه تنها موجب مرطوب شدن مو می‌گردد بلکه آنها را قوی‌تر نیز می‌کند. بوتاکس مو همچنین فرایند رشد موها را افزایش می‌دهد و از طرفی موخوره‌ها نیز بین می‌روند. این درمان بسیار شبیه به سایر درمان‌های غیر تهاجمی مانند روش کراتینه کردن مو است. بنابراین دارای هیچ گونه مواد شیمیای خطرناک که ممکن است به پوست سر آسیب برسانند، نمی‌باشد.

مزایای زیبایی

بوتاکس وز شدگی موها را کاهش می‌دهد و آنها را صاف‌تر و درخشنده‌تر می‌کند. علاوه بر این موها نرم و زیبا می‌شوند. با این درمان دیگر نگران دیده شدن شوره در پشت سر خود توسط سایرین نخواهید بود و از طرف دیگر شرایط و وضعیت‌های خاص مو نیز موجب مشکل نمی‌شوند. همچنین به کاهش ریزش مو کمک می‌کند.


 

برای مشاهده محصولات بوتاکس مو Erayba روی تصویر زیر کلیک کنید