صاف کننده مو بیو اسموتصاف کننده درمانی مو BIOsmooth

صاف کننده درمانی مو گیاهی و عاری از هرگونه فرآورده های حیوانی می باشد

با استفاده از این محصول از موهایتان صاف طبیعی و بدون مجعد و فر می شود

از کوتیکول موها محافظت کرده و موها را درخشان می کند

مناسب برای انواع موها

وگان (گیاهی و عاری از هرگونه فرآورده های حیوانی) و بدون هیچ گونه تست حیوانی

عناصر طبیعی تشکیل دهنده این محصول آمینواسیدها، کره آووکادو و روغن آچای می باشد. فاقد نمک، پارابن و فرمالیدها می باشد

حجم محصول: ۲۰۰ میلی لیتر و ۱۰۰۰ میلی لیتر

روش استفاده: ابتدا موهای خود را با شامپو دیتاکس شسته و با حوله خشک کنید. سپس آب اضافی موهایتان را با سشوار بگیرید. موهایتان را چند قسمت کنید و صاف کننده درمانی را برای هر قسمت جداکرده از ریشه تا نوک موهایتان پخش کنید(بهتر است از قسمت پشت گردن شروع کنید) ماده را بر روی دسته های تقسیم شده کاملا پخش کنید به طوریکه به خوبی همه موهایتان را پوشانده باشد. بستگی به میزان فری و مجعدی موهایتان بین ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان این پروسه زمان می برد. برای موهای حالت دار و مجعد معمولا ۳۰ دقیقه کافی و برای موهای با فر پر ۶۰ دقیقه زمان مناسب است. در مرحله بعد موهای خود را آبکشی و با سشوار خشک کنید. سپس هر دسته تقسیم شده مویتان را با اتو مو بین ۶ تا ۸ مرتبه اتو کشی کنید. توجه داشته باشید دمای اتو برای موهای مختلف، متفاوت است؛ دما اتو برای موهای سفید و دکلره شده بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد و برای موهای معمولی باید بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ درجه سانتی گراد باشد. برای نتیجه و ماندگاری بهتر صافی موهایتان از کیت محصولات که شامل شامپو، نرم کننده و ماسک مو می شود استفاده کنید.

هنگام استفاده از این محصول حتما از دستکش استفاده کنید و از برخورد صاف کننده با پوست سر و چشم جلوگیری نمایید

توضیحات بیشتر:

آمینو اسیدها: ترکیبی ارگانیک بوده که از آمین کربوکسیلیک اسید ساخته شده است. اسیدهای آمینه سازنده پروتئین بوده و یک پنجم بدن انسان را تشکیل می دهند. اسیدهای آمینه نقش مهمی در فرآیندهای بیولوژیکی دارند، که یکی از این فرایندها رشد مو است. تقریباً ۸۸% ساختار موهای انسان از کراتین پروتئین تشکیل شده است. بدن ما برای تولید کراتین به ۱۸ نوع اسید آمینه مختلف نیاز دارد. برخی از این اسد آمینه ها توسط بدن ما تولید و برخی دیگر از طریق رژیم غذایی تأمین می شود. میزان مناسب اسید آمینه های موجود در بدن ما منجر به تولید کراتین مطلوب شده و باعث جلوگیری از ریزش مو می شود. علاوه بر این اسید های آمینه نقش مهمی در تولید گلبول های قرمز داشته که مواد مغذی و اکسیژن را به فولیکول های مو می رسانند. بنابراین رشد مو را هم تسهیل می کنند.

روغن آووکادو: روغن آووکادو به دلیل ترکیب ویتامین‌ها، آنتی اکسیدان ها و چربی های اشباع نشده مزایای خاص خود را دارد. روغن آووکادو به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی از شوره سر جلوگیری می کند. مانع از شکستگی و خشکی موهای شما می شود. سلامت و استحکام مو را تضمین می کند و در رشد بهتر موها نیز موثر است.

آچای: آچای بری میوه ای از خانواده انگور ها می باشد. درخت میوه ای آچای در جنوب آمریکا قرار دارد. این میوه همچون بری های دیگر از خاصیت آنتی اکسیدانی و فیبر بسیاری برخوردار می باشد. آچای بری حاوی پروتئین، اسیدهای چرب امگا۳، امگا۶، امگا ۹ و  انواع ویتامین ها می باشد به همین امر دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی زیادی می باشد. همچنین از موهای شما در برابر آلودگی های محیطی حفاظت می کند. میوه آچای ترمیم کننده، آبرسان و درمان کننده ی موهای آسیب دیده نیز می باشد.