تاریخچه شرکت پالیز عالم آرا
شرکت پالیز عالم آرا در سال ۲۰۰۶ با عنوان شرکت سهامی در زمینه خرید و فروش و توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی با دارا بودن تیمی با تجربه و آموزش دیده ،بعد از ۱۷ سال تجربه ثبت رسمی شد.

روش فعالیت شرکت پالیز عالم آرا
این شرکت مفتخر توزیع محصولات برند های معتبری چون BRAUN, PHILIPS, NIVEA, LUMENE, LANECHE, VOV, ENLIVEN و غیره در گذشته بوده است که بر طبق مقررات جمهوری اسلامی تغییر کرده و تبدیل به نماینده مستقیم توزیع محصولات به علت شبکه توزیع خوب و انبار مجهز،شده است.
اخیرا در حال توزیع محصولات Clinique, Lancôme, Geepas, La Rive ,Optima میباشد که برند هاس تجاری ثبت شده زیر نام پالیز عالم آرا هستند و به عنوان لوازم آرایشی و لوازم شخصی الکتریکی مانند ریش تراش ،اتوی مو و غیره مورد استفاده قرار میگیرند.
در پایان سال ۲۰۱۱ ما مفتخر پخش محصولات ۴ شرکت متفاوت شدیم که اولین برند Erayba میباشد که برای مراقبت از موها بوده و از کشور اسپانیا است .دومین برند DEESS ،برند کشور چین میباشد و سومین برند ،برند RANIA است که برندی برای توزیع عطر بوده وبرند کشور فرانسه میباشد.آخرین برند ،برند LAURA برای مراقبت از مو ها بوده و برند کشور فرانسه است.
متد توزیع محصولات توسط این شرکت بر طبق انتخاب فروشگاه ها بوده و موارد زیر در نظر گرفته شده است:
۱٫سطح و اعتبار بالای فروشگاه ها
۲٫مقدار فروش
فعالیت های شرکت پالیز عالم آرا تنها محدود به تهران نبوده بلکه در شهر های دیگرمانند اصفهان ،شیراز،مشهد،تبریزو کرج نیز کالا توزیع میکند.
شرکت پالیز عالم آرا با انجام مراحل زیر نماینده توزیع محصولات برند های معروف میشود:
_ دریافت کاتالوگ و بروشور ها و در صورت نیاز نمونه محصولات
_ ترخیص از گمرک و ذخیره کردن بار در انبار
_ آشنایی با محصولات و نمونه آن ها
_ معرفی محصولات به فروشگاه ها
_سفارش ها توسط مدیر فروش چک و تایید میشود.
_در نهایت محصولات عرضه میشوند.

اهداف شرکت پالیز عالم آرا
شرکت پالیز عالم آرا قصد دارد تا محصولات برند های مشهور دنیا و محصولات فعلی را به علت تقاضا های متعدد وبر طبق ارزیابی بازار ایران ،توزیع کند.
بر طبق تجربیات خود ما تلاش میکنیم تا نماینده پخش محصولات برند های مشهور دنیا شویم و دامنه فعالیت های خود را وسیع تر کنیم.
در این زمینه ما سه هدف را برای وسیع نمودن دامنه فعالیت هایمان دنبال خواهیم کرد:
۱- زمینه آرایشی و بهداشتی
۲- مراقبت از پوست و آرایشی
۳- وسایل شخصی الکتریکی