لطافت ماندگار با DEESS

DEESS اعمال پالسهای آرام نوری به ریشه مو ، باعث ریزش طبیعی موها بدون امکان رویش مجدد میگردد . تکرار این مراقبت به صورت منظم پوست بدن شما را همیشه لطیف نگاه می دارد . مطالعات بالینی ما نشان می دهد در صورت ۴ الی ۵ بار استفاده با فاصله های زمانی ۲ هفته ای ، کاهش قابل ملاحظه ای در موهای زائد بدن قابل مشاهده خواهد بود برای حفظ این حالت فقط کافیست هر چند هفته یکبار این کار را تکرار کنید . بهترین نگهداری درصورت تکرار هر دو الی چهار هفته یکبار حاصل خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به نوع پوست و موی افراد مختلف ، این مدت قابل تغییر میباشد. DEESS از فن آوری جدیدی به نام IPL استفاده میکند که امروزه در بسیار از سالن های زیبایی حرفه ای هم از آن استفاده میگردد. دی اس این فن آوری را برای استفاده راحت و ایمن در منزل خودتان تغییر داده است . دی اس برای ارائه این روش نوین از کمک و راهنمایی گروهی از بهترین متخصصین پوست و مو بهره گرفته است.
DEESS دارای ۵ درجه تنظیم شدت نور برای استفاده مناسب در هر نقطه از بدن میباشد DEESS را با اطمینان برای ازبین بردن موهای زائد کلیه نقاط از گردن به پائین مانند پاها ، زیر بغل ، نواحی بیکینی ، بازوها و شکم استفاده نمایید.قابلیت پوشش دادن ۱۰۰۰۰ نور در محدوده cm24.5 در هر پالس بدون کاهش سطح انرژی.

DEESS نقش آن در جوانسازی پوست

دستگاه IPL DEESS به حفظ شفافیت پوست کمک می کند. گزینه های زیادی برای بهتر نمودن ظاهر پوست از کرم ها و لایه بردارها گرفته تا میکرودرم و لیزر وجود دارد. آیا تمام این روشها می توانند بدون اختلال در فعالیتهای روزانه ،بهبودی را تضمین کنند؟ راه حلی که IPL DEESS با استفاده از جوانسازی با نور ارائه می دهد :
– نتایج حاصل از کاربرد دستگاه IPL در جوانسازی پوست به راحتی دیده می شود.
– همه ی صورت را درمان می کند نه فقط نواحی کوچک را.
– شخص می تواند بلافاصله به فعالیت های روزانه ی خود ادامه دهد.
– بصورت تدریجی ظاهری طبیعی را ایجاد می کند
– نتایج آن دراز مدت باقی می ماند
جوانسازی پوست با IPL موثرترین درمان در تمام گزینه هاست. IPLمی تواند بیماری های پوستی زیادی را همزمان درمان کند. این روش درمانی روی قرمزی های پوست که ناشی از عروق خونی بوده ولکه های رنگی نظیر فرکل و آنهایی که ناشی از افزایش سن و نور خورشید هستند موثر می باشد. همچنینIPL گردن و دست ها را که اغلب آسیب ناشی از نور خورشید در آنها بیشتر دیده می شود، درمان می کند.